Usvajanje životinja: Kampanja koja promoviše usvajanje kroz sjajne optičke iluzije

Apr 24, 2017

Da li ste ikada videli kampanju za usvajanje životinja baziranu  na optičkim iluzijama?

Svima nama je poznata ona čuvena da „jedna slika govori više od hiljadu reči“, čak i kada je to poziv na usvajanje životinja. Odlično znamo da i fotografija ima tu neverovatnu sposobnost da pošalje snažnu poruku ljudima širom sveta. Slike mogu da povežu ljude sa suprotnih krajeva planete jer, svako ih shvata na skoro identičan način, pri čemu poznavanje nekog stranog jezika nije preduslov za njihovo razumevanje.

Ovo je i dokazano poslednjom kampanjom za prihvatilišta za životinje. Njihov osnovni cilj bio je da privuku ljude na usvajanje nekog ljubimca. Serija fotografija kreiranih za World for All pokazuje da će se u porodicama uvek naći mesto za udomljavanje životinje. Reč je o optičkim iluzijama koje čini vrlo neobičnim činjenica da su kreirane kroz seriju fotografija, ne crteža.

usvajanje-životinja-world-for-all

Fotograf Amol Jadhav slikao je porodice, a kao pozadinu je koristio svetlost kako bi kreirao najrazličitije životinjske oblike (psa, mačku, zeca…). Radi se o veoma kreativnom, originalnom i pametnom načinu da se ljudi pozovu na jedan humani gest kakav je usvajanje ljubimca u porodicu, na pružanje toplog doma onim životinjama kojima je to potrebno. Fotograf je sjajno realizovao ideju kombinujući ljudske modele i svetlost, na taj način šaljući izvanrednu poruku.

usvajanje-životinja-world-for-all-2

Optičke iluzije u obliku fotografije su prava retkost, jer njihovu većinu čine crteži. Ovim je idejni tvorac projekta, možemo slobodno reći, pomerio granicu kreativnosti podižući je na neki novi, do sada skoro neistraženi nivo, paralelno sa tim se trudeći da to što radi ima drugačiju, humanu dimenziju.

Iz tog razloga, savetujemo da bacite pogled na rad Amola Jadhava i da sami procenite koliko smo u pravu ili ne što se tiče njihove kreativnosti i zanimljivosti.

usvajanje-životinja-world-for-all-3

CREDITS

  • Client: World For All
  • Agency: McCann Worldgroup India, Mumbai
  • Art director: Pranav Bhide
  • Writer: Pranav Bhide
  • Photographer: Amol Jadhav
  • Retoucher: Pranav Bhide
  • Finisher: Nitin Sawant, Nagesh Mithbawkar
[via Postproduction]

Milena Milutinović

Rođena pre dvadeset četiri godine u tundrama Sibira. Hiperaktivna, brbljiva i večito čupava plava devojč’ca. Veliki zaljubljenik u životinje i Hari Potera. Čitanje knjiga mi je omiljeni hobi.